THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jumat, 17 September 2010

MAKASIH PA..MA..

huff..males nian aku berapo hari ini
gawe aku tedok, dan minum obat dkknyo..
ternyato lah berapo kali aku minum obat dak mempan” - -
badan aku sekarang masih panas tulah, bahkan ado bintik” merahnyo
kato bapak aku “minum banyak air putih ” (- -), cek dulu apo, siapo tau dbd :p

ceritonyo sih mak ini,
kamis pagi aku maen futsal, lah ngeraso dak lemak
ehh ternyato iyo nian, balek ke sekolah langsung panas badan aku
ke uks lah aku..

untung ado cobi samo dinda yang bantui aku :)
mereka caknyo lebih cocok jadi perwira daripada parisanda, haha
nahh, pas balek ke rumah lah agak mendingan, aku pikir lah nak sembuh
yacacam..malem” nyo panasnyo ningkat lagi, nyampe bukak baju aku - -

untung ado adek aku yang masih ol, minta kompreslah aku
jreng!! ternyato mama aku jugo bangun, langsung di rawatnyo lah aku
sebenernyo sih aku pikir, ado untungnyo jugo aku saket
lah lamo rasonyo aku dak diperhatike sampe semak itunyo samo emak aku :p
rasonyo jadi anak pertamo tuh dak lemak nian, lah besak jadi tebuang rasonyo

trus giliran bapak aku pulok..
amper nak tiap hari aku dicek kondisinyo (walopun cak katek agok sih wongnyo - -)
nahh..hari ini samo jugo
sehat di awal, sakit di akhir - -

kapan aku biso sembuh nian yo --
yaa..sekian cerita dari saya..
mohon maaf mengganggu para penumpang sekalian
akhir kata..”wass.wr.wb”

0 komentar: