THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jumat, 27 Agustus 2010

mokasih ya Allah :)

akhirnyo..
doa-doa aku dak sia-sia..
aku benar-benar takut bakal terjadi kemungkinan yang paling buruk
hampir tiap hari aku kepikiran, bahkan disekolah pun aku benar-benar dak konsen
tadi, rasonyo dak sikokpun pelajaran masuk di otak aku
selalu bae aku teringet garo-garo aku bikin dio kecewa

arrggghhh..dak tau nian aku nak ngapo ini
tapi aku lah niatke untuk minta maaf, aku dak galak ngulanginyo lagi
trus, malem ini aku nelpon dio (sebenernyo kemaren malem aku nelpon jugo, tapi dak diangkat)..

awal-awalnyo sih dak diangkat, mungkin hpnyo dimatikenyo
tapi, aku cubo lagi berapo kali, eh..tau-taunyo diangkat
langsunglah aku gugup, gemeteran, becampurlah galo disano
aku sebenernyo lah kubayangke apo yang kiro-kiro bakal aku omongke pas nelpon
tapi ternyato sia-sia --pikiran aku langsung blank, pokoknyo bingung nak ngmong apo

nahhhh.. (langsung aku singkat be yoo)
dari segalo bagian yang berbelitbelit pas aku nelpon itu..
aku paling seneng bagian yang akhiran..haha adolah pokoknyo ;)
setelah itu, entah kenapo aku ngeraso bener-bener seneng

daann..begitulah critonyo xD

0 komentar: